Amerikkalainen prime time -televisio ja suomalaiset yleisöt
DOI:
https://doi.org/10.51809/te.104118Avainsanat:
mass communication, television, audience, cultural differences, television programmes, viewers, social classes, television serials, televisio-ohjelmat - Yhdysvallat - Suomi, katselutottumukset - sarjaohjelmat, televisio - ohjelmatuotanto - Yhdysvallat - Suomi, ylikansallinen kulttuuri - televisio-ohjelmat, joukkoviestintä, yleisö, kulttuurierot, sarjaohjelmatJulkaistu
1989-03-01
Viittaaminen
Steinbock, D. (1989). Amerikkalainen prime time -televisio ja suomalaiset yleisöt. Tiede & edistys, 14(3). https://doi.org/10.51809/te.104118
Numero
Osasto
Artikkelit
Lisenssi
Copyright (c) 1989 Dan SteinbockVuodesta 2021 eteenpäin
Tiede & edistyksen sisällöt on numerosta 1-2 / 2021 eteenpäin julkaistu lisenssillä:
Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen (CC BY-NC-ND 4.0).
Tutustu lisenssin ehtoihin täällä. Tekijänoikeudet säilyvät tekijällä.
* * *
Vuodet 1976-2020
Tiede & edistyksen tekstit vuosilta 1976-2020 on uudelleenjulkaistu avoimesti seuraavin ehdoin:
Tekstit ja materiaalit ovat vapaasti luettavissa ja käytettävissä sellaisinaan. Tekijänoikeudet ja rinnakkaisjulkaisuoikeudet pysyvät tekijällä. Tekstien ja muun sisällön uudelleenjulkaisuun on pyydettävä lupa tekijältä.