”Ihminen ratkaisee” Instrumentaalinen humanismi Tampereen korkeakoulusäätiön brändiviestinnässä
DOI:
https://doi.org/10.51809/te.109623Avainsanat:
brändiviestintä, retoriikka, humanismiTiedostolataukset
Julkaistu
2021-06-21
Viittaaminen
Raipola, J. (2021). ”Ihminen ratkaisee” Instrumentaalinen humanismi Tampereen korkeakoulusäätiön brändiviestinnässä. Tiede & edistys, 44(4). https://doi.org/10.51809/te.109623
Numero
Osasto
Vertaisarvioidut artikkelit
Lisenssi
Copyright (c) 2019 Juha RaipolaVuodesta 2021 eteenpäin
Tiede & edistyksen sisällöt on numerosta 1-2 / 2021 eteenpäin julkaistu lisenssillä:
Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen (CC BY-NC-ND 4.0).
Tutustu lisenssin ehtoihin täällä. Tekijänoikeudet säilyvät tekijällä.
* * *
Vuodet 1976-2020
Tiede & edistyksen tekstit vuosilta 1976-2020 on uudelleenjulkaistu avoimesti seuraavin ehdoin:
Tekstit ja materiaalit ovat vapaasti luettavissa ja käytettävissä sellaisinaan. Tekijänoikeudet ja rinnakkaisjulkaisuoikeudet pysyvät tekijällä. Tekstien ja muun sisällön uudelleenjulkaisuun on pyydettävä lupa tekijältä.